Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Uden

Teamleider Salarisadministratie

Wat ga je doen als Teamleider Salarisadministratie?

Als Teamleider Salarisadministratie ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een gedreven team, het coördineren van de salarisverwerking en het waarborgen van compliance met wet- en regelgeving. Je fungeert als vraagbaak voor zowel je team als het management en draagt bij aan procesoptimalisatie. Deze functie is voor 32-40 uur per week, maar de voorkeur gaat uit naar 40 uur. Standplaats is Uden.

  • Je geeft leiding aan een divers en gedreven team van salarisadministrateurs. Daarbij is jouw persoonlijke inbreng groot en dus relevant voor het bereiken van de gewenste resultaten.
  • Je bent het aanspreekpunt en klankbord voor het team en schakelt effectief met de manager, je organiseert regelmatig voortgangsbesprekingen en leidt deze.
  • Je bewaakt proactief de kwaliteit van de dienstverlening, zorgt voor naleving van klantafspraken, en bouwt sterke relaties op om klanttevredenheid te garanderen.
  • Je coördineert dagelijks de werkzaamheden binnen het team, verwerkt indien nodig salarisgegevens, zorgt voor een vlotte administratie en biedt proactief advies aan klanten over diverse salarisregelingen.
  • Het bijhouden van je vaktechnische kennis is voor jou vanzelfsprekend en interne of externe presentaties gaan je gemakkelijk af.
  • Als eindverantwoordelijke zorg je ervoor dat alle werkzaamheden voldoen aan de wet- en regelgeving en de kwaliteitsstandaarden van de organisatie.

Functie eisen

  • Je hebt een relevante opleiding op mbo- of hbo-niveau. Daarnaast beschik je over een Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) en/of de Vakopleiding Payroll Services (VPS).
  • Inhoudelijk en vaktechnisch ben je sterk onderlegd.
  • Je bent communicatief sterk: doortastend, positief, eerlijk en open en een echte people manager.
  • Je voelt je thuis in een informele werkomgeving en je bouwt graag samen met collega’s en klanten aan de toekomst.
  • Je wil graag van betekenis zijn en dit doe je door het leveren en borgen van kwaliteit die voldoet aan wet- en regelgeving.

Waar kom je te werken?

AAFF is een nieuwe naam binnen de accountancy. Dit komt voort uit een krachtenbundeling van ABAB en Alfa Accountants en Adviseurs. Deze fusie markeert een belangrijke mijlpaal in de geschiedenis van beide organisaties en zet hen stevig op de kaart als een van de top-10 grootste accountant- en adviesorganisaties van Nederland.

Wat mag jij verwachten?

Bij deze organisatie draait het om mensen, om jou. Daarom biedt AAFF jou:

  • Een salaris met doorgroei mogelijkheden tot max €5.700 op basis van 40 uur per week en een reiskostenvergoeding.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals standaard 33 (tot 38) vakantiedagen én flexibele werktijden. Een goede balans tussen werk en privé is belangrijk.
  • Hybride werken ís het nieuwe werken. Werk je thuis? Dan ontvang je een thuiswerkvergoeding.
  • Een winstdelingsregeling en een uitstekende studiekostenregeling.
  • Mede-eigenaarschap bij een vast contract. Ook krijg je twee keer per jaar de mogelijkheid om verder deel te nemen aan onze participatieregeling.
  • Daarnaast bieden we je een aantrekkelijke pensioenregeling. AAFF neemt namelijk 75% van je pensioenpremie voor haar rekening.

Locatie

Uden

Publicatiedatum

22.01.2025

Contactpersoon

Brinkman - Vogelaar

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • 32 uur
  • 40 uur
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:
in Eindhoven

“Wat mij aansprak in de payroll was: bezig zijn met cijfers, wet- en regelgeving, steeds veranderende materie. En nu vind ik het heel gaaf om payroll professionals aan zo’n mooie baan te helpen.” 
- Esther van der Born begon als salarisadministrateur en is nu managing partner bij SEC Professionals. 

Neem contact op

Onze klanten