Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Huizen

Senior Salarisadministrateur -Retail

Wat ga je doen?

Wil jij als senior salarisadministrateur graag bijdragen aan het succes van deze organisatie?

De Personeel- en salarisadministratie (PSA) maakt onderdeel uit van de HR afdeling. Deze retailer is onderverdeeld in zes regio’s en het hoofdkantoor. Je zorgt samen met jouw collega’s van de afdeling PSA voor de salarisverwerking van onze 21.000 medewerkers en het bijhouden van onze HR systemen. Daarnaast zorg je voor het verbeteren en efficiënt maken van de werkprocessen en geef je advies over de uitvoeren en toepassing van wet- en regelgeving.

Wij zoeken een deskundige salarisadministrateur die zelfstandig en nauwkeurig complexe salarisberekeningen uitvoert, financiële aansluitingen controleert en zorgt voor tijdige aangiften. Je bent servicegericht en staat klaar om vragen van medewerkers en leidinggevenden te beantwoorden.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten:

  • Draaien en controleren van de salarisrun en toetsing op interne en externe regelgeving.
  • Uitvoeren van complexe berekeningen zoals bruto-netto en transitievergoedingen.
  • Verzorgen van bijbehorende aangiften en zorgen voor een correcte financiële aansluiting.
  • Initiatief nemen voor verbeteringen in kwaliteit en efficiëntie van werkprocessen.

Met jouw expertise help je de organisatie vooruit door nauwkeurige salarisverwerking en effectieve ondersteuning van het team.

Wie ben jij?

Ben jij een ervaren salarisadministrateur die nauwkeurig en efficiënt kan werken? Je bent analytisch sterk en beschikt over uitgebreide kennis van salarisadministratie. Met jouw flexibele en klantgerichte instelling ben je klaar om ons team te versterken.

Verder zoeken we:

  • Hbo werk- en denkniveau en je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in salarisadministratie.
  • Ervaring met geautomatiseerde salarissystemen, bij voorkeur SAP HCM.
  • Sterke analytische en cijfermatige vaardigheden.
  • Uitgebreide ervaring met Microsoft Office, vooral Excel.
  • Collegiaal, flexibel en klantgericht.

Bedrijfsprofiel

Als grootste supermarktketen in Europa is onze opdrachtgever actief in 31 landen. In Nederland hebben ze meer dan 21.000 medewerkers in 440 filialen. De klant staat bij hun centraal en ze hebben oog voor duurzaamheid, bijvoorbeeld door steeds meer biologische, diervriendelijke en duurzame producten in ons assortiment op te nemen én door de bouw van de meest duurzame distributiecentra van Nederland. Die betrokkenheid strekt zich ook uit tot onze medewerkers. Deze retailer zorgt voor een gezonde werk-privé balans, voldoende groei- en ontwikkelingsmogelijkheden en uiteraard de juiste beloning. Daarnaast staan diversiteit en inclusie hoog op de agenda, zodat iedereen gelijke kansen krijgt.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een goed salaris en een fijne pensioenregeling.
  • Mogelijkheid om thuis en op kantoor te werken en een thuiswerkvergoeding.
  • Een modern kantoor en faciliteiten die bijdragen aan een prettige werkomgeving.
  • Volop kansen voor zowel professionele als persoonlijke ontwikkeling, met ondersteuning van ervaren collega's.
  • Aandacht voor jouw gezondheid: mentaal en lifestyle: verschillende vormen van coaching.
  • Motiveren van jouw fysieke gezondheid door: gratis fruit, gratis training stoppen met roken en natuurlijk kortingen/beloningen via Sportclub.
  • Lunch in onze bedrijfskantine.
  • 24 vakantiedagen en 3 ADV dagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • De mogelijkheid om te werken bij één van de meest duurzame supermarkten en de beste retailwerkgever van Nederland.

Locatie

Huizen

Contactpersoon

van der Born

“Wat mij aansprak in de payroll was: bezig zijn met cijfers, wet- en regelgeving, steeds veranderende materie. En nu vind ik het heel gaaf om payroll professionals aan zo’n mooie baan te helpen.” 
- Esther van der Born begon als salarisadministrateur en is nu managing partner bij SEC Professionals. 

Neem contact op

Onze klanten