Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Huizen

Vakspecialist Payroll bij bekende retailer

Functie omschrijving

De Personeel- en salarisadministratie (PSA) maakt onderdeel uit van de HR afdeling. Deze retailer is onderverdeeld in zes regio’s en het hoofdkantoor. Je zorgt samen met jouw collega’s van de afdeling PSA voor de salarisverwerking van onze 21.000 medewerkers en het bijhouden van onze HR systemen. Daarnaast denk je mee over het zo efficiënt inrichten van de werkprocessen.

Met jouw specifieke kennis en servicegerichte instelling ben je een waardevolle adviseur voor de afdeling en de manager van de afdeling. Daarnaast ben je een sparringpartner voor je directe collega’s.

Wat ga jij doen?

  • Samen met jouw collega’s zorg je voor de maandelijkse salarisafrekeningen, financiële aansluitingen en het tijdig aangeven en afdragen van loonheffing en sociale verzekeringen.
  • Je bewaakt de kwaliteit van de payroll door standaard- en extra controles en zorgt voor het jaarwerk, de jaarwisseling en het loongebouw.
  • Je maakt en analyseert maandelijkse managementrapportages en haalt gegevens uit het HR systeem (SAP).
  • Je signaleert eventuele problemen in onze systemen, stelt oplossingen voor en verbetert de kwaliteit en efficiëntie van werkprocessen.
  • Je neemt deel aan nieuwe projecten, voert deze uit en plant, coördineert en verdeelt het werk binnen het team.
  • Je volgt de ontwikkelingen en behoeften op het gebied van personeels- en salarisadministratie.

Wat neem jij mee?

Wij zoeken een enthousiaste en gedreven professional die het team komt versterken. Als ideale kandidaat beschik je over de volgende kwalificaties:

  • Hbo werk- en denkniveau, je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.
  • VPS-diploma en kennis van wet- en regelgeving.
  • Minimaal 4 jaar ervaring als senior salarisadministrateur, payroll specialist of een soortgelijke rol. Kennis van SAP-HCM is een pre.
  • Sterk cijfermatig inzicht en analytische vaardigheden.
  • Goed in Nederland en Engels.
  • Servicegericht, probleemoplossend en een teamplayer.

Bedrijfsprofiel

Als grootste supermarktketen in Europa is onze opdrachtgever actief in 31 landen. In Nederland hebben ze meer dan 21.000 medewerkers in 440 filialen. De klant staat bij hun centraal en ze hebben oog voor duurzaamheid, bijvoorbeeld door steeds meer biologische, diervriendelijke en duurzame producten in ons assortiment op te nemen én door de bouw van de meest duurzame distributiecentra van Nederland. Die betrokkenheid strekt zich ook uit tot onze medewerkers. Deze retailer zorgt voor een gezonde werk-privé balans, voldoende groei- en ontwikkelingsmogelijkheden en uiteraard de juiste beloning. Daarnaast staan diversiteit en inclusie hoog op de agenda, zodat iedereen gelijke kansen krijgt.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een goed salaris en een fijne pensioenregeling.
  • Mogelijkheid om thuis en op kantoor te werken en een thuiswerkvergoeding.
  • Een modern kantoor en faciliteiten die bijdragen aan een prettige werkomgeving.
  • Volop kansen voor zowel professionele als persoonlijke ontwikkeling, met ondersteuning van ervaren collega's.
  • Aandacht voor jouw gezondheid: mentaal en lifestyle: verschillende vormen van coaching.
  • Motiveren van jouw fysieke gezondheid door: gratis fruit, gratis training stoppen met roken en natuurlijk kortingen/beloningen via Sportclub.
  • Lunch in onze bedrijfskantine.
  • 24 vakantiedagen en 3 ADV dagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • De mogelijkheid om te werken bij één van de meest duurzame supermarkten en de beste retailwerkgever van Nederland.

Locatie

Huizen

Contactpersoon

van der Born

“Wat mij aansprak in de payroll was: bezig zijn met cijfers, wet- en regelgeving, steeds veranderende materie. En nu vind ik het heel gaaf om payroll professionals aan zo’n mooie baan te helpen.” 
- Esther van der Born begon als salarisadministrateur en is nu managing partner bij SEC Professionals. 

Neem contact op

Onze klanten